Je wordt doorgestuurd naar Mijn Omgeving van DPG Media. Hier regel je alles omtrent je bestelling snel en gemakkelijk.
Neem contact op
Bel tijdens kantooruren naar 088-5500200. Wij helpen je graag verder.
Veelgestelde vragen
Kan ik een (proef)abonnement makkelijk opzeggen?
Ja. Proefabonnementen van enkele weken stoppen vanzelf, welke titel je ook kiest.
Verder geldt momenteel voor de meeste week- en maandmagazines dat je die altijd kunt opzeggen, dus zelfs als de korting nog loopt. Deze voorwaarde wordt vermeld bij de titelinformatie op de bestelpagina.
Een klein aantal magazinebundels en specials is uitgesloten van deze tijdelijke actie. Voor de deze titels geldt dat ze maandelijks opzegbaar zijn na de gekozen kortingsperiode van 1, 2 of 3 jaar.
Stoppen proef- of voordeelabonnementen vanzelf?
Kortlopende proefabonnementen van enkele weken stoppen automatisch. De bezorging stopt vanzelf. Je zit dus nergens aan vast.
Verder geldt momenteel voor de meeste week- en maandmagazines dat deze altijd opzegbaar zijn, dus zelfs als de korting nog loopt. Deze voorwaarde wordt vermeld bij de titelinformatie.
Een klein aantal magazinebundels en specials is uitgesloten van deze tijdelijke actie. Voor deze titels geldt dat ze maandelijks opzegbaar zijn na de gekozen kortingsperiode van 1, 2 of 3 jaar.
Hoe vaak mag ik een proefabonnement afsluiten?
Omdat het kennismakingsabonnementen betreft, kun je per adres niet vaker dan twee keer per jaar dezelfde titel proberen. En per jaar niet meer dan vier verschillende titels van DPG Media.
Wat is er mogelijk met mijn abonnement als ik op vakantie ben?
Natuurlijk is het mogelijk om deze actie in te laten gaan na je vakantie. Indien je dit niet wilt kunnen wij de bezorging tijdelijk stopzetten of op een andere plek laten bezorgen. Je kunt uiteraard wel digitaal blijven lezen. Zo voorkom je een stapel papier, maar blijft je wel op de hoogte. Ga naar 'Instellingen' op de website van je gekozen titel en klik daar op het kopje 'Bezorging'.